Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22

Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ursäkt men i min skalle fanns miljoner anledningar till att unna mig lite godis och slöa framför tv:n. och dem där små godisbitarna blev till godispåsar. fan med. Tillbaka på ruta ett...


Ja, ja vi är alla mänskliga. Bara till å börja om!

Så för att börja på rätt spår igen så har jag varit ute och gått en runda idag och till middag blev det cesarsallad med rostade solroskärnor, riven parmesan och vitlöksbröd.

     

åå för å unna mig det lilla extra så sitter jag nu med ansiktsmask just nu och chillar i soffan. konstigt nog var jag sugen på kaffe så en kopp står vid min sida ;) ( det var inte lika gått som jag hoppades på   )

Nu ska jag strax hoppa in o duschen åå sen tror jag nog soffan kallar igen 

 

Puss&Kram 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards