Direktlänk till inlägg 25 april 2014

"Ska vi äta i Värnamo? Ska vi det?! Ska vi äta!!"

Av Anna Johansson - 25 april 2014 22:36

Ullared!!! Ullared!!! 


Haft två helt fantastiska dagar i Ullared tillsammans med ett härligt gäng ;) Igår packade vi in oss i bilen och drog iväg till ullared! Fem shopping-galna tjejer som nu skulle få chansen att shoppa i två dagar och däremellan övernatta i en stuga som fina Amanda har vunnit och underbar som hon är så fick vi följa med :) tack Amanda :D 

 

Blev verkligen jätte nöjd med köpet utav mina tavlor :) Fyra tavlor till att hänga upp LP-skivorna med, en världstavla och fina kuddar. Självklart blev det ju så mycket mer än det här ;) Nöjd tjej 

       

 

Ja som ni kanske redan har börjat fundera på - "Hur ska fem shoppingtjejer kunna dela på utrymmet i en bil?" '

Jo men det funderade vi också på... när vi väl skulle börja packa in alla dem sjuttioelva fyllda gekås-påsarna.... Meeeen det gick!!  Hela bakluckan fylld, två påsar där fötterna ska va, sitta i skräddaställning, en påse i knät och en tavla framför sig. men det är ju bara chauffören som behöver se vägen, eller hur?! ;) Så det gick fint :) 

 

Tack igen tjejer för en underbar liten minisemester :D 

 

Puss&kram 

 

 
 
Ingen bild

Amanda

26 april 2014 09:18

Tack själv :)
Det var en grym resa, vi borde göra det igen :) Ullaredsgänget :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards