Direktlänk till inlägg 6 april 2014

En solig dag ute med dem finaste

Av Anna Johansson - 6 april 2014 20:58

Då var snart denna vecka slut med och halva LIA perioden har gått.


Helgen har varit lugn och skön. Grillade för första gången igår   Supergott!! Och idag tog vi bilen till Loafallet där stessie kunde ströva runt lite, eftersom hennes höft inte riktigt vill som hon vill så var detta alldeles utmärkt för henne att springa runt där så länge hon orkade, mysig dag :)

Sen åkte vi hem och käkade lite å sen blev det en runda runt Krysseboda för mig och Tobie.  


 

     

 Denna vecka som kommer ska försöka ta mig i kragen och gå till gymmet mer. Hade bara önskat att det fanns fler timmar på dygnet :/ så ska försöka trycka in en timme till någonstans, det ska nog gå ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards