Alla inlägg under januari 2014

Av Anna Johansson - 31 januari 2014 20:56

Snodde ju med mig en söt liten sak hem igår efter att vi var hos mormor på kalas ;) 


Vi har varit ute på en lång och väldigt kall promenix så nu förtjänar vi att slappa i soffan kvällen ut ;) 

 



trevlig fredag på er gott folk :D 


puss&Kram



Av Anna Johansson - 30 januari 2014 16:35

Fick något väldigt fint i brevlådan idag :D

Av Anna Johansson - 30 januari 2014 15:50

Idag fyller min mormor år så snart sätter vi oss på tåget till Emmaboda för att fira henne <3 


Grattis älskade mormor <3 

 

Av Anna Johansson - 29 januari 2014 22:12

Då var man äntligen friskt igen :D Natten till söndagen åkte jag på magsjuka och allt som tillkommer med det. Fyy fan :P åå jag som gått och sagt att jag får aldrig magsjuka, det händer inte mig, jag har nämligen klarat alla andra magsjukeperioder men nu jäkla fick jag igen. Åå tyvärr blev ju inte bara jag drabbad utav min magsjuka utan även min älskade sambo   ouups sorry tobie <3 men som sagt, i ett förhållande delar man ju på allt ;* <3

 Åh så har det ju kommit lite mer snö med nu när man varit sjuk, vilken blev en lite överraskning när man tittade ut efter att har legat däckad hela söndagen :P vet inte vad jag tycker om det direkt men jag tycker nog att våren kan börja dyka upp snart ;) 

 


Imon ska jag äntligen till skolan igen, även om man bara har varit borta 3 dagar så känns det som att man har varit borta i flera veckor och missat så himla mycket. så skönt att komma tillbaka och jag hoppas verkligen att jag inte har så mycket att ta igen. 


Snart säer vi god natt, imon är en ny dag. puss på er <3 


Puss&Kram 




Av Anna Johansson - 23 januari 2014 20:46

Då var man precis hemkommen ifrån 12 timmar i skolan. Kan ju säga att jag känner mig ganska så seeg just nu. Vi håller på med gruppuppgifter i skolan där vi bla. ska hålla en cafèekväll och ikväll var det vår tur. Vi ordnade en Biokväll för hela skolan ;) Patrik 1,5 var filmen som visades, riktigt rolig film faktiskt. det seega har ju varit det att vi slutade skolan klockan 12 och bion började inte förrän 18.00 så det var ingen idè att åka hem så hela eftermiddagen har vi hängt i cafeét ;)

   

Har hunnit ta en snabb dusch å nu intar jag soffläge ;) 


Puss&Kram


Av Anna Johansson - 21 januari 2014 22:54

 

5 minuter kvar av paradise hotell sen blir det nana kudden.

Natti på er <3 


Puss&Kram

Av Anna Johansson - 21 januari 2014 19:15

Igår blev vi hembjudna till bror min å sambo på en helt underbar middag :D Det bjöds på älg och potatisgratäng å till det en hemmagjord rödvinsås och till efterrätt var det ett lite annorlunda upplägg av äppelpaj. super gott var det alltihop  :D

 


  Resten utav denna kvällen kommer bestå utav plugg, plugg och lite plugg. Har så himla mycket som måste göra i skolan just nu så antar att det bara är till att ta tag i det och få det gjort. 

Imorgon är man ledig och det gillas ju stort , dock kommer största delen utav dagen att bestå utav plugg men sovmorgon får jag iaf :D 


Puss&Kram

Av Anna Johansson - 19 januari 2014 15:20

Måste verkligen säga att jag går i världens bästa klass. så jääkla bra är vi ;) Vi blev alla hembjudna till Yén igår där vi bjöds på så otroligt god mat. Två sorters vårrullar med en god sås till, om man ändå kunde laga så god mat själv :D Efter maten blev det god dricka, spel, dans och härlig musik. Finns ju inget bättre än gamla goa klassiker som man ska sjunga (skrika) med till ;)  

 

Tack alla för en super rolig kväll!!

 

 

 

 

 

 Puss&Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards