Alla inlägg under februari 2014

Av Anna Johansson - 28 februari 2014 07:36

God morgon! 



Hoppas ni alla har lyckats att komma upp ur sängen? inte? Försök då lyfta huvudet ifrån kudden till en sittande ställning och sätt båda fötterna på golvet och res dig, det är ju för tusan FREDAG idag !! :D 

  

 

Av Anna Johansson - 27 februari 2014 21:20

Skoldagen började på Jenny Nyströmsskolan, nostalgi!! :D Tänk att det är snart 3 år sedan man sprang ut genom dem dörrarna som nybliven student. Skiit vad tiden går fort... 

På Jenny idag har vi haft lektion i Tyg. Mycket lärorikt, men jäkla vad mycket olika tyger det finns  :) Det blev lunch på Jenny och sedan åkte vi tillbaka till vår lilla skola och hade engelska lektion. Sen var skoldagen slut för idag och när jag kom hem så satte jag mig ner i soffan och började fixa naglarna och där blev jag kvar i sisådär 3 timmar ;) önskar att jag var lika skicklig på att fixa naglarna med vänsterhanden som jag är med högerhanden, Meeen antar att det bara är å öva :)   


Just nu sitter jag och kollar på "En clown till kaffet", ett bra avslut på dagen tycker jag.

Puss på er alla, hoppas ni också får en fin kväll !! 

 

     

Puss&Kram

 

 


Av Anna Johansson - 19 februari 2014 13:40

Plugg, plugg och lite plugg

Av Anna Johansson - 18 februari 2014 16:06

Fick besök utav två underbara vänner idag :D Erika och Alex kollade förbi en stund på förmiddagen, det blev fika, kaffe och en massa snack som vanlig. :D Dagen kunde inte börjat bättre :) sen har jag varit och handlat lite mat så idag på menyn står Smörgåstårta. Den står och väntar i kylskåpet tills mannen i huset kommer hem och efter det blir det nog en ordentlig matkoma ;) får se vad resten av kvällen kommer bestå av, förhoppningsvis får jag lite gjort på mitt skolarbete där jag ska "starta upp ett företag" yeey... kul.... ha en bra dag allihopa!! :D 

 

 

Av Anna Johansson - 16 februari 2014 20:05

Tänk att jag har fått ett helt år tillsammans med dig <3 och fler kommer det att bli. 


Har haft en supermysig helg tillsammans med min andra hälft <3 I fredags, då det var alla <3-dag, åt vi lunch ihop på stan ihop och sedan gick han tillbaka till sitt jobb och jag åkte hem till mamma och pappa en stund och när jag kom hem på kvällen väntade min underbara sambo på mig och han hade släckt ner hela lägenheten och tänt alla ljus vi har ;) På alla datorskärmar/tvskärmar som vi har i lägenheten stod det " Jag älskar dig Anna! till stjärnorna och tillbaka" och i händerna håller min älskade sambo en bukett med rosor <3 Åh vad jag älskar denna mannen <3


Igår, lördag så passade vi på att lyxa till med med att köpa hem ryggbiff med duchesse potatis, rödvinssås och sparris så jäkla gott det eé. och sedan bestod kvällen utav att kolla på film och bara va, vi två <3 


Och idag är det ju ett år sedan vi blev ihop. Kan inte fatta att det redan har gått ett år, det har gått så himla fort och det har varit det bästa året i mitt liv. Detta är ett år utav många måånga fler år vi ska ha tillsammans <3 

Idag gick jag upp en stund innan älsklingen vaknade och dukade fram             frukost, kan ju säga att just idag var jag glad för att han inte är lättväckt, så som jag väsnades i köket ;) När frukosten stod klar gick jag in och väckte honom och på tallriken på hans plats köket väntade en present och ett kort på honom.  

idag var vi även bjudna hem till mamma och pappa på kroppkakor. mumms :) 


Ja, somsagt att det har gått ett år sedan vi blev ihop är helt otroligt <3 så mycket vi har hunnit med. Om kärleken är sann och rätt så varför vänta med saker. Efter 4 månader ihop flyttade vi ihop och det är något som jag aldrig har ångrat. Ser fram emot att se vad framtiden har att erbjuda, det ända som jag är säker på är att jag kommer få dela den med dig. 

Du är mitt allt, nu och för alltid // din Anna

Av Anna Johansson - 7 februari 2014 13:57

Alla har vi sådan här dagar, dagar då man bara vill krypa under täcket och försvinna. Dagar då man har så mycket som man borde göra men dessa dagar så pallar man inte, man orkar inte ens tänka. det är tomt liksom. Livet kan vara perfekt men man känner sig ändå nere. Idag är en sådan dag. Har ialla fall varit i skolan idag och fått träffa lite underbara människor som gör att man fått lite leenden på läpparna. 

Jag har så himla mycket som jag måste ta tag i, sommarjobb som måste fixas och en LIA plats som måste ordnas. Ångest och stress är vad jag känner just nu... Så nu ska jag ta å göra mig en kopp te, sätta högsta volym på lurarna i öronen och försvinna ett litet tag.

 

Puss&Kram  

Av Anna Johansson - 5 februari 2014 21:32

Har varit en lång men väldigt rolig dag :D började dagen med lektion med Kent, och han är ju awesome som vanligt ;) Sedan hade vi arbetsmiljö där vi just nu pratar om musklerna och vad deras funktioner är och så avslutades skoldagen med yoga :D riktigt kul var det ? men dagen var inte slut där. Efter skolan så åkte Natta, Cindie och jag å satte oss på Subway och efter det bar det av hem till jessica där en sjukt rolig kväll väntade :D Det bjöds på HomeParty med en hel kväll med Mary Kay produkter :D

Av Anna Johansson - 4 februari 2014 22:06

Idag började dagen med sovmorgon :) skolan började nämligen inte förrän vid halv 11 ;) och när man vaknade så var det underbart väder ute, man kan ju inte annat än att älska när solen strålar och det är vår i luften :D

Ovido - Quiz & Flashcards