Alla inlägg under mars 2014

Av Anna Johansson - 26 mars 2014 21:13

Jaa... vad har hänt sen sist? jo jag har börjat min praktik på Cervera där jag kommer vara i 4 veckor framöver. :) kan ju säga det att efter dessa 4 veckor så kommer jag vara proffs på att slå in paket. Nästan alla kunder som kommer köper presenter till andra och vill då ju såklart att vi ska slå in dem i fint papper. Men övning ger färdighet ;) 

 

Och träna gör jag fortfarande, jag har inte gett upp! Inte ens ätit något onyttigt än! Duktiga jag! 

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet, Natti på er! <3 

 

Puss&Kram


Av Anna Johansson - 21 mars 2014 21:55

Då var snart denna fredag slut och måste säga det att det har varit en helt underbar dag idag faktiskt. Började med att redovisa min fiktiva butik i skolan. Äntligen är den klar och inlämnad! fick ihop iallafall 24 sidor, ganska bra jobbat :) och sen när jag kom hem gick jag till gymmet .. aa just det ja, igår skaffade jag gymkort så nu jävlar ska jag inte ge mig! ska verkligen tvinga dit mig så ofta jag kan. (y)  

När gympasset var slut så åkte jag med mamma och pappa hem till Emmaboda där det var kalas för kusinerna som fyllt/fyller år ;) Fin kväll :D 

        

Igår var jag även på brand- och HLR utbildning. Mycket lärorikt :)

 

   

Nu bliré strax dejta kudden, natti på er 

 

Puss&Kram

 


Av Anna Johansson - 9 mars 2014 18:26

Det har varit en väldigt bra helg :D Fredagsmys hemma hos föräldrarna i fredags, super mysig middag hemma hos Natta och linus igår med fina vänner och Mello och idag blev det en långpromenad med Erika :) så jäkla skönt att solen ätnligen börjar värma på riktigt. Härligt! 

     


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med sambon och kolla film. Bra avslut på en bra helg :) 


Puss&Kram

Av Anna Johansson - 7 mars 2014 23:38

Då var man precis hemkommen efter en jätte mysig kväll hemma hos föräldrarna, vi har kollat på lets dancé och ätit gott å kvällen till ära bjöd dem på kokta musslor med vitlökssmak och vitlöksbröd. SÅ J*vla gott asså, det var nog det godaste jag ätit på länge. Dock stinker man ju vitlök så får väl se om jag får någon puss ikväll när sambon kommer hem senare inatt ;) 

    

Puss&Kram


Av Anna Johansson - 7 mars 2014 13:59

Varit lite dålig på att uppdatera denna veckan känner jag, fy mig ;) i lördags var jag ju som sagt ute med fina vänner, det blev go dricka, spel och härliga skratt som vanligt.  

  

       

Sen har veckan rullat på med skola, projektarbete och igår var jag och fixade min LIA plats på Cervera. känns so oehört skönt att äntligen har fått den klar (y)


Igår fick jah även besök utav en vääldigt saknad vän <3

Det blev en hel del prat om allt mellan himmel och jord.

 

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och mysa. Sitter just nu och väntar på att pappa ska handla klart så jag kan åka med honom hem så snart får jag äntligen gosa med mina bästis till vovve <3

och vad är bättre när man väntar än att sätta på en riktig disney klassiker på tv:n. Man blir ALDRIG för gammal för disney, hehe ;)

 

  


Hoppas ni alla får en bra helg! 

Puss&Kram 

Av Anna Johansson - 1 mars 2014 10:21

God morgon mina vänner! :D 

Nu är den melodikrysset och frukost som gäller, så upp och hoppa nu! 


     


Ikväll ser vi fram emot en kväll med fina vänner och utgång :D bra lördag!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards