Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Aaatjoooo.... prosit -.-'

Av Anna Johansson - 14 april 2014 16:28

Så Jävla otur man kan ha. Nyser jag inte utav allergi så nyser jag av en ordentlig förkylning -.-' märker knappt någon skillnad längre men denna gången har det verkligen exploderat i näsan. Nu har jag hostat, nyst och kippat efter andan sedan lördags. På fredagskvällen började det med rejält ont i halsen och på lördagen bröt det ut ordentligt. Så tyvärr är jag jag idag hemma och kämpar med att bli av med beroendet av nässpray, men det är svårt när man inte kan andas genom näsan. Jag hatar verkligen att vara hemma, särkilt nu när jag inte har tid med det. Kunde det inte ha väntat en vecka till då jag har lov så kunde jag vila ut ordentligt utan att känna ångast över att inte kunna gå till praktiken. :(

fuck it.... 

 

Ni som läste mitt inlägg om mitt lilla aprilskämt till mina föräldrar som är utomlands kanske vill ha en liten uppdatering ;) .....Jag fick aldrig något svar tillbaka på sms:et som jag skickade, saken är ju den bara att vi har sms.at efter det smset så han har alltså fått det och läst det. ;) 

Men jag kunde inte riktigt hålla mig så efter ca en vecka så sms.ade jag honom igen och frågade om han hade fått ett sms från mig som egentligen skulle till sanna. Han nekade ganska stort "Nä vadå? varför frågar du om det?" och jag svarade " nä jag undrade bara (a)"  

Och sen dröjde det ca 20 minuter så fick jag tillbaka "AprilApril era dumma sillar" Haha 

 


Tror nog att dem försökte rädda upp det med att låtsas att dem visste hela tiden att det var ett skämt ;) får väl se om man får några bebissaker när det kommer hem ;)  


Nu ska jag fortsätta att kurera mig i soffan och hoppas att min förkylning tar slut typ... NU... 

 

Puss&Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards