Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Då var påskhelgen över

Av Anna Johansson - 22 april 2014 19:39

Påskhelg 

 

Då var man hemma i sin egen lägenhet igen efter 3 veckor i lilla Emmaboda. :D Kände ju att det inte var någon ideé att åka hem emellan det att mamma och pappa kom hem ifrån teneriffa och det att det var dags för påskfirandet då vi ändå skulle sova där över helgen, så kvar blev vi :D Men denna påskhelgen har verkligen varit den bästa på länge :)



FredagsFredrik och Helena hem till småland för att stanna över helgen :) Fick äntligen någon som hjälpte mig att rensa min fulla garderob där jag visste att jag hade slängt in flytt-kartonger fulla med saker för längesen, men när åren har gått så har ju denna garderob fyllts med massor utav grejor så man kom inte ens in i denna garderob, bokstavligt talat :P men nu är den rensad, ca 4 svarta sopsäckar gick till tippen och 3 sopsäckar med kläder gick till välgörenhet  

 

 

Lördags: Så underbart väder så förmiddagen gick åt till att ligga och sola och spela spel ute på altanen, härligt. Kvällen avslutades med påskfest tillsammans med Familjen Dahlin. 

  


Söndag: var det ju dags för påskmiddag hemma hos Mormor och på kvällen drog jag och Tobie hem till Annelie och Tobbe å spelade bingo :) 


Måndag: Pappa, Robin, Tobie, jag , Niclas och Antonia drog iväg på en lite utflyckt till karlskrona för att fiska. Jag följde ju då med för att sola, det sket sig ju totalt -.-' Inte ens lite solsken fick jag!! Så jag ägnade dagen åt att Sitta insvep i en filt och kolla på när dem fick fisk ;) Det var ioförsig inte tråkigt att se all sill dem fick med tillslut blev det lite för kallt så jag tog min filt och gick och satte mig i bilen där lilla Nica satt å väntade ;) Kan inte klaga, det blev en mysig dag iallafall ;) och massor av sill fick dem :)  

                       


Åå resten utav denna vecka har jag påsklov, så ska verkligen ta vara på alla dagar, hoppas på massor utav sol ;)

 

Puss&Kram  



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards