Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Härlig dag!

Av Anna Johansson - 21 mars 2014 21:55

Då var snart denna fredag slut och måste säga det att det har varit en helt underbar dag idag faktiskt. Började med att redovisa min fiktiva butik i skolan. Äntligen är den klar och inlämnad! fick ihop iallafall 24 sidor, ganska bra jobbat :) och sen när jag kom hem gick jag till gymmet .. aa just det ja, igår skaffade jag gymkort så nu jävlar ska jag inte ge mig! ska verkligen tvinga dit mig så ofta jag kan. (y)  

När gympasset var slut så åkte jag med mamma och pappa hem till Emmaboda där det var kalas för kusinerna som fyllt/fyller år ;) Fin kväll :D 

        

Igår var jag även på brand- och HLR utbildning. Mycket lärorikt :)

 

   

Nu bliré strax dejta kudden, natti på er 

 

Puss&Kram

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards