Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Maj Maj måne

Av Anna Johansson - 1 maj 2014 20:35

Då var det redan första Maj. Härligt och lite skrämmande vad tiden går fort :P 


Denna vecka var man tillbaka i skolan igen efter fem veckor med LIA och lov. så skönt att vara tillbaka å träffa alla igen :D

Dock var det ju bara tre skoldagar denna vecka och nästa vecka drar vi till Hamburg!! ska bli så jäkla roligt!!!!  


Igår firade vi in maj månad med fina vänner, grillning och go dricka ;) Så som valborg ska firas ;) 

  

Just nu har jag myst ner mig i sängen och kollar på humorgalan. :) längtar tills imon då det är nybro marknad på dagen och på kvällen blir det ett litet roligt party tillsammans med klassen, det ser vi fram emot ;) 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Johansson - 15 maj 2014 13:16

Nu hittar ni mig på min nya blogg, klicka på länken nedan för att komma dit.        ---------->  annajohansson.nu <----------     ...

Av Anna Johansson - 13 maj 2014 19:22


Nu är det dags att åter igen ta itu med mina sockervanor. fan vad det suger!! jag var så riktigt duktig på det för några veckor sedan och tränade å höll igång, men sen så åkte jag till Emmaboda och blev kvar där i 4 veckor. Det är ju såklart ingen ur...

Av Anna Johansson - 11 maj 2014 13:41

Eftersom underbara Erika har fyllt hela 22 år så var det ju dax för lite firande igår :) <3 Det bjöds på god mat, bål, spel och en massa skratt. :)    Grattis ännu en gång min fina vän på födelsedagen <3              just nu ...

Av Anna Johansson - 9 maj 2014 13:27

Då var jag hemma igen ifrån vår lilla tripp till Hamburg :D    I måndags ringden klockan, 04:00 och då var det bara till å stiga upp och ställa sig i duschen, fixa iordning sig och sen packa ner det sista. Klockan 06:00 började bussen rulla och j...

Ovido - Quiz & Flashcards